مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 16:202023-09-03اقتصادي

زمین دولتی در شهرستان خرمدره برای ساخت مسکن ملی وجود ندارد  


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در شهرستان خرمدره زمین دولتی نداریم و در این شهرستان به علت وجود باغات و خاک درجه «1 و 2»، ساخت مسکن ملی در خاک درجه یک ممنوع است.

- زنجان-مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در شهرستان خرمدره زمین دولتی نداریم و در این شهرستان به علت وجود باغات و خاک درجه 1 و 2 ، ساخت مسکن ملی در خاک درجه یک ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اصغر اسماعیلی روز یکشنبه با بیان اینکه سهم استان از برنامه چهار ساله ساخت مسکن ملی 68 هزار و 112 واحد مسکونی است، اظهار کرد: سهم استان در این برنامه در چهار قالب خودمالکی، بازآفرینی شهری، حمایتی و همچنین روستایی اجرا خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی و خود مالکی استان 12 هزار و 28 واحد مسکونی مشخص شده و در محلات هدف بازآفرینی شهری 9 هزار و 21 واحد مسکونی و در بخش روستایی هم 20 هزار واحد مسکونی است.

اسماعیلی با بیان اینکه سهم کل استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن شهری در قالب مسکن حمایتی توسط دولت 27 هزار و 63 واحد مسکونی تعیین شده است، افزود: میانگین پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن در استان حدود 55 درصد است و ساخت و ساز با سرعت خوبی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین دولتی در شهرستان خرمدره برای ساخت مسکن ملی وجود ندارد  

زمین دولتی در شهرستان خرمدره برای ساخت مسکن ملی وجود ندارد